Jak nakupovat

Průvodce nákupem na Fepol.cz

Nákup bez registrace
Jak se rychle a jednoduše zaregistrovat
Jak změnit osobní údaje
Jak vybrat zboží
Jak objednat zboží
Jak vložit zboží do košíku
Jak změnit obsah košíku
Celková cena zboží v košíku
Jak zaplatit
Jak zjistit stav objednávky
Jak vyhledat doklad

I.Nákup bez registrace:

Zboží můžete objednat i bez trvalé registrace v našem systému. Stačí pouze jednorázově vypnit údaje při dokončení objednávky, které potřebujeme znát pro vyřízení Vaší objednávky. Poté se vám vytvoří dočasná registrace. Po odeslání objednávky vás však systém odhlásí a již se nebudete moci znovu přihlásit. Při dalším nákupu budete muste vše zadávat znovu.

Proto doporučujeme se zaregistrovat. Při příštím nákupu již nebudete muset znovu zadávat vaše údaje - bude stačit pouze vyplnit zvolené přihlašovací jméno a heslo. Své údaju budete také moci kdykoliv upravit. Navíc získáte stálý přehled o stavu vašich objednávek, budete si moci vytvářet oblíbené položky, nebo se například podívat, co jste již v minulosti nakoupili.


II.Jak se rychle a jednoduše zaregistrovat: 

V horním panelu  klikněte na odkaz „registrace".Prostřednictvím záložek vyberete „registrace soukromé osoby" nebo „registrace firemního zákaníka".Vyplňte požadované údaje do registračního formuláře. Povinné údaje jsou označeny tučným písmem a *. Používejte úplné údaje, včetně diakritiky (háčků a čárek), abyste zabránili případným záměnám osob a ulic při doručování zásilek.

Nebudou-li data vyplněna správně, budete vyzváni k opravě chybně vyplněného nebo chybějícího údaje. Jsou-li data vyplněna správně, můžete na dále zobrazené stránce ověřit formální správnost údajů a potvrdit registraci.

Po vyplnění registračního formuláře klikněte na tlačítko „zkontrolovat formulář".

Kliknutím na tlačítko „zaregistrovat" bude nová registrace odeslána do našeho informačního systému a zároveň formou e-mailu našemu obchodnímu oddělení. Potvrzení o úspěšném odeslání Vámi vyplněných registračních údajů Vám přijde obratem také e-mailem na adresu, kterou jste uvedli v registračních údajích.


III.Jak změnit osobní údaje

Chcete-li změnit své osobní údaje, klikněte na odkaz „změna údajů“ v panelu „přihlášení“.Zobrazí se Vám stránka, ve které můžete opravit/nastavit Vaše osobní a firemní údaje.


IV.Jak vybrat zboží

Po přihlášení je zboží v základní nabídce zobrazeno podle sortimentu, v nabídce parametrického vyhledávání je možno zadat známé, nebo požadované vlastnosti a po stisknutí tlačítka „vyhledat" je zobrazeno konkrétní zboží dle zadaného požadavku.

V.Jak objednat zboží

Odeslání objednávky je možné provést kliknutím na odkaz „objednat"  zobrazí se Váš aktuálně naplněný košík a dále potvrzením tlačítkem „pokračovat na volbu dopravy a platby".

U neregistrovaných zákazníkú je potřeba v tomto kroku zadat údaje nutné k vyřízení objednávky. V dalším kroku se objeví doplňující informace k objednávce (platební podmínky, dodací podmínky, aj.).Po jejich vyplnění stiskněte tlačítko „zkontrolovat objednávku před odesláním". Zobrazí se rekapitulace objednávky před odesláním, konečné potvrzení proveďte stisknutím tlačítka „odeslat objednávku".

Tímto odešlete Vaši objednávku do našeho informačního systému a zároveň formou e-mailu odešlete oznámení našemu obchodnímu oddělení. Kopie Vaší objednávky Vám přijde také e-mailem na adresu, kterou jste uvedl(a) v registračních údajích.

VI.Jak vložit zboží do košíku:

Zboží lze vložit do nákupního košíku po zadání počtu kliknutím na tlačítko „do košíku" u požadovaného zboží . Toto je zobrazováno v řádkových i náhledových výpisech, a nebo v detailu produktu. Při stisknutí tlačítka se objeví potvrzovací okno s informací, že zboží bylo vloženo do nákupního košíku.


VII.Jak změnit obsahu košíku:

V nákupním košíku je možno měnit jeho obsah. Přepsáním hodnoty počtu kusů a následným stiskem tlačítka "OK" změníte počet kusů. Vložením hodnoty 0 a stiskem tlačítka "OK" smažete jednotlivou položku. Stiskem tlačítka „vysypat košík" odstraníte všechny položky v košíku obsažené najednou.


VIII.Celková cena zboží v košíku (objednávky):

V nákupním košíku je zobrazována cena jednotlivých produktů  bez DPH a včetně DPH. Volbou "způsob dopravy" a "způsob platby"je vyčíslena hodnota dopravného, přičemž dopravné není účtováno u objednávek nad 20.000,- Kč a u osobního vyzvednutí v provozovně provozovatele.Výběrem způsobu dopravy se v položce Cena celkem zobrazí celková cena včetně DPH v případě, že vybrané zboží objednáte.


IX.Jak zaplatit:

Z dostupného seznamu vyberte způsob platby.Platbu za zboží, je možné provádět následujícími způsoby:

Dobírka - platíte až při převzetí zboží řidiči spediční společnosti, který Vám vystaví doklad o zaplacení. Faktura je přibalena u obdrženého zboží. V případě že je zboží doručováno přímo dodavatelem předá Vám veškeré doklady řidič.

Převodem nebo vkladem na účet - po vyplnění a odeslání objednávky úhradíte příslušnou částku zaokrouhlenou matematicky na celé koruny na náš bankovní účet pod variabilním symbolem Vaší obednávky, kterým je číslo potvrzení objednávky zaslané e-mailem. Ihned po obdržení částky na náš účet Vám bude zboží zasláno.

Hotově - tuto možnost vybírejte pouze pokud jste vybrali jako způsob dopravy "osobní odběr". Platbu za objednávku provedete při odběru zboží.


X.Jak zjistit stav objednávky (pouze pro registrované):

Panel „přihlášený uživatel" umožňuje pod odkazy „internetové objednávky", resp. „přijaté objednávky" zobrazit stav objednávek v našem informačním systému.Kliknutím na odkaz „internetové objednávky" se Vám zobrazí seznam Vašich objednávek (ve kterém je možné podle definice parametrů dále vyhledávat).

V řádku konkrétní objednávky je zobrazen její aktuální stav, který může nabývat hodnot:

Nezpracována - je zobrazeno v případě, podléhají-li Vaše objednávky schválení naším obchodním oddělením, které ještě Váš požadavek nezpracovalo.

Přijata - zobrazeno v případě, že naše obchodní oddělení akceptovalo Vaši objednávku anebo byla přímo vytvořena zakázka v našem informačním systému (dle úrovně uživatelských oprávnění). Kliknutím na odkaz „potvrzena" je možné zobrazit detail realizace zakázky (viz níže).

Odmítnuta - zobrazeno v případě zamítnutí Vaší objednávky.

Kliknutím na odkaz „přijaté objednávky" v panelu osobního menu je možné zobrazit seznam zakázek, které byly/jsou u nás zpracovávány. V zakázkách je možné dle nabídnutých parametrů vyhledávat.

Chcete-li si zobrazit detailní informace jednotlivých zakázek, klikněte na odkaz jejího označení. Zobrazí se Vám položková evidence, včetně příznaků aktuální rozpracovanosti.Takto si například zjistíte informace z našeho informačního systému ukazující termín, kdy bylo zboží expedováno nebo předběžný termín dodání, apod.


XI.Jak vyhledat doklad (pouze pro registrované zákazníky):

Pro vyhledání libovolného dokladu, který je evidován v našem informačním systému použijte odkaz „internetové objednávky“ nebo „přijaté objednávky" v panelu „přihlášený uživatel “. Zobrazí se stránka umožňující vybrat požadovaný doklad. Podle typu dokladu se mění parametry, podle kterých je možné doklady vyhledávat. Zadejte vyhledávací kritéria a stiskněte tlačítko „vyhledat“. Následně se Vám zobrazí seznam dokladů odpovídající zadaným podmínkám.

 

Nahrávám strom......

Newsletter

Zasílat novinky na e-mail.

Aktuality

Hlavní stránka  Jak nakupovat

Objednat
0 ks za 0,00 Kč

FEPOL

akce právě probíhá ...

xxxxxxxxx